Zaproszenie do złożenia oferty i formularz ofertowy w ramach zamówienia na dostawę, montaż i uruchomienie
instalacji fotowoltaicznej o mocy 80 kWp, wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby elektrycznych ładowarek autobusowych,
tj. wykonania przyłącza i elementów zabezpieczających nowopowstałą instalację w miejscu wskazanym
przez Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o. o. z/s w Radomsku wraz z niezbędną dokumentacją.
@Edycja 30.10.2023:
Ofertę złożyły trzy firmy:
1. Alt-Energy Sp. z o. o. Siedziba: Zimnowoda 34, 42-164 Parzymiechy, Biuro: ul. Zielna 15, 42-209 Częstochowa.
2. Energia Słońca, ul. Bulwarowa 20, 93-430 Łódź.
3. ALL – ANT S. C., ul. Narutowicza 16-18, 97-500 Radomsko.
Najkorzystniejszą ofertę za wykonanie przedmiotu zamówienia złożyła firma:
ALL – ANT S. C.
ul. Narutowicza 16-18
97-500 Radomsko
REGON 590322732
NIP 772-001-33-13
Firma ALL– ANT S. C. zaoferowała cenę za wykonanie usługi: 420 000 zł netto.
Jest to najniższa oferta cenowa ze złożonych.
@Edycja 27.10.2023:
W związku z otwarciem ofert w dniu dzisiejszym o godzinie 8:15, Komisja Przetargowa przy MPK Sp. z o. o. wyłoniła wykonawcę, spośród 3 oferentów. Najkorzystniejsza oferta został wybrana na podstawie kryteriów oceniania zawartych w zaproszeniu do złożenia oferty.
Postępowanie (zamówienie) prowadzone wynik postępowania przetargu sektorowego za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego na wybór wykonawcy do wykonania zadania pod nazwą „UMOWA NA MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z WYKONANIEM NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY NA POTRZEBY ŁADOWAREK AUTOBUSÓW ELEKTRYCZNYCH DLA MPK SP. Z O. O. Z/S W RADOMSKU”
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z/s w Radomsku
ul. Narutowicza 59 , 97-500 Radomsko NIP 772-010-01-47; KRS 0000120649
2. Przedmiotem dla zamówienia w formie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (w systemie projektuj i buduj) jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 80 kWp (z możliwością rozbicia na etapy), wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby elektrycznych ładowarek autobusowych, tj. wykonania przyłącza do stacji ładowania pojazdów i elementów zabezpieczających nowopowstałą instalację w miejscu wskazanym przez MPK wraz z niezbędną dokumentacją.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, pozyskanych przez Urząd Miasta w Radomsku.
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac instalacyjnych i budowlanych, opisanych w załączonym Programie Fonkcjonalno – Użytkowym, wraz z montażem wyposażenia (robocizna) oraz zakup niezbędnych materiałów potrzebnych do przeprowadzenia prac opisanych w pkt. 2.2. Wszystkie przewidywane prace należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót. Materiały użyte do wykonywania prac powinny posiadać aktualne atesty i dopuszczenia do stosowania. Za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych elementów i materiałów odpowiedzialny będzie Wykonawca robót.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres, według Kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV).
2.2. Zakres prac ujęty został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, który opierał się będzie na:
2.2.1. Robotach budowlanych:
- adaptację nawierzchni placu, tj. wykonanie poziomego wyniesienia (o maks. nierówności -+3%) na wysokość min. 10 cm w postaci betonu, asfaltu lub płyty prefabrykowanej celem zabezpieczenia ładowarek przed zbierającą się wodą opadową,
- szacunkowe wymiary jednej ładowarki autobusowej: Wymiary gabarytowe [H x W x D]1200 x 1260 x 860 (mm).
- wykonanie przewiertu wraz z umiejscowieniem rury osłonowej dla przyłącza do stacji ładowania pojazdów,
- usunięcie świetlików dachowych i wykonanie w ich miejsce nowego pokrycia dachowego,
- montaż konstrukcji na dachu budynku hali napraw pod moduły fotowoltaiczne,
- wykonanie innych niezbędnych prac.
2.2.2. Robotach instalacyjnych:
- wykonania przyłącza do stacji ładowania pojazdów:
- od istniejącego przyłącza przy budynku dyspozytorni (portierni) MPK do miejsca lokalizacji dwóch ładowarek – przy ścianie bocznej budynku hali napraw MPK, tj. powyżej 12 m od od narożnika hali od strony wjazdów,
- docelowe zapotrzebowanie pod dwie mobilne ładowarki autobusowe z dwoma złączami o mocy 80kW każda (Mobilna stacja ładowania o mocy 80kW z dwoma złączami CCS każda),
- zakończenia nowopowstałego przyłącza złączem umożliwiającym podłączenie ładowarek oraz instalacji.
- od istniejącego przyłącza przy budynku dyspozytorni (portierni) MPK do miejsca lokalizacji dwóch ładowarek – przy ścianie bocznej budynku hali napraw MPK, tj. powyżej 12 m od od narożnika hali od strony wjazdów,
- montaż modułów fotowoltaicznych na dachu budynku na konstrukcjach wsporczych,
- ułożenie okablowania po stronie DC i AC instalacji,
- podłączenie inwertera/-ów DC/AC do instalacji odbiorczej,
- montaż inwertera/-ów,
- montaż rozdzielni PV (oddzielnie dla każdego inwertera),
- montaż układu pomiarowego dokonującego pomiaru produkowanej energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznej wraz z systemem u zdalnego monitorowania,
- montaż instalacji uziemiającej i dla elementów przyłączy i instalacji,
- zainstalowanie aparatów elektrycznych i zabezpieczeń,
- wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie układu,
- uruchomienie układu i regulacje,
- szkolenie Użytkowników/Obsługi,
wykonanie innych niezbędnych prac.
2.2.4. Dostawie i montażu materiałów oraz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zestawieniem materiałów – dokumentacją będącą elementem zamówienia.
2.3. Zamawiający wymaga, aby sposób wykonania był zgodny ze sztuką budowlaną oraz został wykonany zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami, normami i projektami, będącymi elementem zamówienia.
2.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uzgodnił z nim, rodzaj i jakość użytych materiałów oraz postęp prac, na każdym etapie wykonania prac.
3. Wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (termin realizacji)
Zamówienie musi zostać zrealizowane: w ciągu 90 dni od daty protokolarnego przekazania przez Zamawiającego miejsca wykonywania robót.
4. W załączeniu wzór umowy lub istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w treści umowy.
5. Informacja na temat możliwości złożenia oferty częściowej:
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
6. Wymagania w stosunku do wykonawców, w tym dokumenty i oświadczenia, jakie powinni złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a. Wypełniony formularz oferty (zał. nr 3),
b. Zaparafowany na każdej stronie wzór umowy (Zał. nr 4),
c. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
d. Wykaz minimum 3 usług analogicznych do zamówienia z okresu do 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem rodzaju
i wartości, daty i miejsca wykonania.
8. Wymagania w stosunku do wykonawców, w tym dokumenty i oświadczenia, jakie powinni złożyć przed podpisaniem umowy:
- a. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed podpisaniem umowy.
- b. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed podpisania umowy.
7. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
8. Kryteria wyboru oferty:
- a. Jedynym kryterium oceny oferty jest cena,
- b. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany według kryterium „CENA „ -100%
- c. Sposób przyznawania punktów w kryterium „cena”:
cena najniższa
………………………………………………………….. x 100 pkt x 100 %
cena oferty oceniającej
9. Miejsce i termin składania ofert:
- a. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnym pismem, w jednym egzemplarzu.
- b. Oferta powinna być podpisana przez właściciela lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy.
- c. Ofertę należy złożyć osobiście, pisemnie-listem, lub e-mailem w terminie do dnia: 27.10.2023r. do godziny 08:00 w sekretariacie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. z/s w Radomsko ul. Narutowicza 59 z dopiskiem na kopercie: „Oferta na dostawę, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 80 kWp, wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby elektrycznych ładowarek autobusowych, tj. wykonania przyłącza i elementów zabezpieczających nowopowstałą instalację w miejscu wskazanym przez Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o. o. z/s w Radomsku wraz z niezbędną dokumentacją.”
Oferty składane w formie elektronicznej należy przesłać wyłącznie
na adres: mpk@mpk-radomsko.pl Wpisując w temacie: „Oferta na dostawę, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 80 kWp, wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby elektrycznych ładowarek autobusowych, tj. wykonania przyłącza i elementów zabezpieczających nowopowstałą instalację w miejscu wskazanym przez Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o. o. z/s w Radomsku wraz z niezbędną dokumentacją.” do upływu wyznaczonego terminu – 27.10.2023r. do godz. 8:00. - d. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna) w terminie 27.10.2023r. o godzinie 08:15.
- e. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
10. Termin związania ofertą: oferenci pozostają związani z ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
11. Osobą do kontaktu ze strony Zamawiającego jest: Łukasz Majewski tel. 501 161 343 i Łukasz Łukaszewski tel. 517 143 337
Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści przedmiotu zamówienia oraz udostępnienia opisu lokalu, rzutu technicznego lokalizacji prac lub umożliwienie dostępu w celu pomiaru i oględzin niezbędnych do prawidłowej wyceny usługi. Pytania oferentów muszą być formułowane na piśmie lub drogą elektroniczną na adres Zamawiającego.
Załączniki:
Formularz ofertowy – zał. nr 2
Projekt umowy – zał. nr 3
Radomsko, ……………………… …………………………………….
Miejscowość, data Przewodniczący Komisji Przetargowej
Załącznik nr 2
FORMULARZ OFERTY
Nazwa i adres Wykonawcy
………………………………………………………….
…………………………………………………………..
……………………………………………………………..
NIP ………………………………………………..
Regon ……………………………………………..
nr. tel. ………………………………………………….
fax/e-mail …………………………………………
Nawiązując do postępowania w trybie przetargu sektorowego na „Oferta na dostawę, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 80 kWp, wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby elektrycznych ładowarek autobusowych, tj. wykonania przyłącza i elementów zabezpieczających nowopowstałą instalację w miejscu wskazanym przez Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o. o. z/s w Radomsku wraz z niezbędną dokumentacją.” oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wymogami zamawiającego.
1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z załączonym projektem za:
Ogółem wartość netto kosztorysowa robót: ……………………………………
Zaproponowana cena wynika z kosztorysu własnego
Warunkiem koniecznym jest przedstawienie wyceny wartości zamówienia
2. Oświadczam, że:
– zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń w razie wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do realizacji zamówienia na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu.
– posiadam potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia,
– posiadam kompetencje i doświadczanie do wykonania przedmiotu zamówienia,
– znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
– po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuję je bez zastrzeżeń oraz uzyskałem wszelkie konieczne informacje i wyjaśnienia niezbędne do przygotowania oferty,
– zobowiązuję się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
– Oświadczam, że uważam się związany ofertą 30 dni od wyznaczonego dnia na składanie ofert.
3. Załącznikami do niniejszej oferty stanowiącymi integralną jej część są:
…………………………………
…………………………………
…………………………………
…………………………………
4. Osobą do kontaktów z Zamawiającym, odpowiedzialną za wykonanie zobowiązań umowy jest:
Imię i Nazwisko …………………………………………………..
tel. kontaktowy: ………………………………………………….
zakres odpowiedzialności: …………………………………….
………………………………… ………………………………………
Miejscowość, data podpis osoby uprawnionej