[ZAKOŃCZONY]
Załącznik nr 4 (do Reg. udziel. zam. publ.)
ZAPYTANIE OFERTOWE W RAMACH
ZAMÓWIENIA SEKTOROWEGO
NA SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ OLEJU NAPĘDOWEGO DLA AUTOBUSÓW KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ MPK SP. Z O.O. Z/S W RADOMSKU
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY I FORMULARZ OFERTOWY W RAMACH
ZAMÓWIENIA SEKTOROWEGO NA SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ OLEJU NAPĘDOWEGO DLA AUTOBUSÓW KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. Z O. O. z/s w Radomsku.
1. Nazwa í adres Wykonawcy zamówienia (zwanym dalej również Dostawcą)
…………………................
…………………................
…………………................
NIP………………….......….
Regon………………….............………..
Nr tel………………….............………...
Fax/e-mail…………………................
2. Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa paliwa – oleju napędowego dla autobusów Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o. o. z/s w Radomsku. Sprzedaż i dostawa paliwa do autobusów Zamawiającego polegać będzie na bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników autobusów Zamawiającego.
2.1. Paliwo musi spełniać wymagania jakościowe zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki
z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680 z póź. zm.) oraz odpowiednich przepisów. Paliwo powinno spełniać wszystkie wymagania PN-EN 590:2013-12 i być zdatne do użytku w warunkach zimowych.
2.2. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę (tankowania) paliwa w okresie
od 01.05.2022 do 31.12.2022 w łącznej ilości do 225 000 litrów – kod kod CPV 091.34.10.08.
2.3. Podane w pkt. 2.2. ilości paliwa są maksymalne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości paliwa. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
2.4. Płatność za zakupiony olej napędowy będzie dokonywana w formie bezgotówkowej, rozliczana
w okresach siedmiodniowych. Należność za zakupione paliwo płatna będzie
w terminie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej i dostarczonej faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
3. Wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (termin realizacji, miejsce realizacji zamówienia, warunki gwarancji itp.)
-
Umowa zawarta zostanie na czas określony od 01.05.2022r do 31.12.2022r. przy czym może zostać rozwiązana za uprzednim pisemnym wypowiedzeniem przez Zamawiającego.
-
Miejscem realizacji dostawy oleju napędowego (tankowania pojazdów) – będzie stacja paliw Dostawcy zlokalizowana w odległości maksymalnej około 1,5 km od siedziby MPK Sp.
z o. o. z/s w Radomsku, przy ul. Narutowicza 59. -
Realizacja dostawy oleju napędowego (tankowania) odbywać się będzie codziennie w godzinach od 04:00 do 23:00.
-
Tankowanie pojazdów olejem napędowym spełniającym wymagania jakościowe
(pkt. 2.1. i 2.2.) w następujących ilościach:
-
w dni robocze: w ilości nie mniejszej niż 1200 litrów i nie większej niż 1700 litrów,
-
w soboty, niedziele i święta w ilości nie mniejszej niż 150 litrów i nie większej niż 1000 litrów dziennie,
-
Miejsce tankowania Dostawcy musi być wyposażone w sprawny monitoring zapewniający rejestrację obrazu - o jakości zezwalającej na bezproblemową identyfikację elementów zdarzeń - oraz możliwość pobrania (fizycznego) zapisu na życzenie przedstawiciela MPK Sp.
z o. o.
4. W załączeniu wzór umowy lub istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w treści umowy.
5. Informacja na temat możliwości złożenia oferty częściowej: Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Wymagania w stosunku do wykonawców, w tym dokumenty i oświadczenia, jakie powinni złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu:
-
Wypełniony formularz oferty (zał. nr 1),
-
Zaparafowany na każdej stronie wzór umowy (zał. nr 2),
-
Potwierdzoną za zgodność kopię koncesji na obrót paliwami ciekłymi
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
-
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert lub ostatnie posiadane do czasu przekazania Odbiorcy aktualnego zaświadczenia.
-
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert lub ostatnie posiadane do czasu przekazania Odbiorcy aktualnego zaświadczenia.
7. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
8. Kryteria wyboru oferty:
-
Jedynym kryterium oceny oferty jest cena,
-
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany według kryterium „CENA „ -100%
-
Sposób przyznawania punktów w kryterium „cena”:
cena najniższa
………………………………………………………….. x 100 pkt x 100 %
cena oferty oceniającej
d. W przypadku zbliżonych najniższych ofert cenowych, spełniających wszystkie kryteria, zamawiający zaprosi oferentów do negocjacji cenowych w dniu 26.04.2022r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna).
9. Miejsce i termin składania ofert:
-
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnym pismem, w jednym egzemplarzu.
-
Oferta powinna być podpisana przez właściciela lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy.
-
Ofertę należy złożyć osobiście, pisemnie-listem lub mailem (adres mailowy:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) w terminie do dnia: 26.04.2022r. do godziny 08:30 w sekretariacie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o. o. w Radomsko ul. Narutowicza 59 z dopiskiem na kopercie „SPRZEDAŻ I DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA AUTOBUSÓW KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ MPK SP. Z O. O. z/s w Radomsku”, -
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna)
w terminie 26.04.2022 r. o godzinie 09:30.
10. Termin związania ofertą: oferenci pozostają związani z ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
11. Wypełniony formularz oferty oraz zawarte w zapytaniu zapisy są nieodłącznym elementem umowy.
12. Osobami do kontaktu ze strony Zamawiającego są: Łukasz Majewski – Kierownik Działu Techniczno – Eksploatacyjnego, tel. 501 161 343, Łukasz Łukaszewski – Zastępca kierownika Działu Techniczno – Eksploatacyjnego, tel. 517 143 337.
Załączniki:
1. Zaproszenie i formularz ofertowy (proszę kliknąć aby pobrać załącznik)
2. Projekt umowy (proszę kliknąć aby pobrać załącznik)
Radomsko, dn. 13.04.2022r.