[AKTUALIZACJA @12.01.2023]
W ZWIĄZKU Z BARDZO DUŻYM ZAINTERESOWANIEM I ZBLIŻAJĄCYM SIĘ KOŃCEM WSTĘPNEGO OKRESU, W KTÓRYM MOŻNA KORZYSTAĆ Z PRZEJAZDÓW BEZ KARTY ELEKTRONICZNEJ (PEŁNA INFORMACJA PONIŻEJ), INFORMUJEMY, IŻ OKRES ZOSTAJE PRZEDŁUŻONY DO KOŃCA STYCZNIA 2023r.
Z racji nadchodzącej zmiany na darmową komunikację miejską dla mieszkańców Miasta Radomska oraz Gminy Radomsko informujemy, że zgodnie z Uchwałą opublikowaną w DZIENNIKU URZĘDOWYM WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO w dniu 18.11.2022r. wchodzi ona w życie z dniem 01.01.2023r.
Techniczne rozwiązanie uprawnień do korzystania z przejazdów autobusami komunikacji miejskiej pozostaje podobne do dotychczasowego, a mianowicie osoby uprawnione muszą wyrobić (lub przerobić) swoje bilety elektroniczne (w fizycznej postaci karty elektronicznej wydawanej przez MPK Sp. z o.o.) w Punkcie Obsługi Kart (Baza MPK - ul. Narutowicza 59 lub Urząd Miasta Radomska - ul. Tysiąclecia 5) po okazaniu dokumentu uprawniającego do wyrobienia biletu na bezpłatne przewozy (więcej w UCHWALE NR LIII/534/22 RADY MIEJSKIEJ W RADOMSKU dostępnej m.in. w odnośniku poniżej).
Zdajemy sobie sprawę, że proces przerabiania tych użytkowanych oraz wyrabiania nowych kart może okazać się długotrwały (w zależności od ilości osób zainteresowanych) z racji czego, MPK po uzgodnieniu z Organizatorem (Urząd Miasta Radomska) wstępnie wyznacza termin do 16.01.2023r. 31.01.2023r. na korzystanie z naszych autobusów bez wyrobionego biletu elektronicznego.
_________________________________________________________
_________________________________________________________
WSZYSTKIE WYDANE PRZED 01.01.23R. BILETY (KARTY ELEKTRONICZNE) UPRAWNIAJĄCE DO BEZPŁATNYCH PRZEJAZDÓW ZACHOWUJĄ SWOJĄ WAŻNOŚĆ!
_________________________________________________________
KOSZT WYROBIENIA KARTY TO 15 ZŁ!
_________________________________________________________
WRAZ Z WNIOSKIEM NALEŻY PRZEDSTAWIĆ DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY
UPRAWINIENIE – ZGODNY Z UCHWAŁĄ
NR LIII/534/22 RADY MIEJSKIEJ W RADOMSKU
_________________________________________________________
W PRZYPADKU CHĘCI ODBIORU KARTY ELEKTRONICZNEJ W TERMINIE PÓŹNIEJSZYM
(NA WYPADEK ZNACZNEJ KOLEJKI), W ZAMIAN ZA WYPEŁNIONY WNIOSEK WRAZ Z NUMEREM TELEFONU ORAZ UISZCZONĄ OPŁATĄ ZA KARTĘ, OTRZYMAJĄ PAŃSTWO TYMCZASOWE POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA WNIOSKU, WAŻNE DO KOŃCA MIESIĄCA – UPRAWNIAJĄCE DO PRZEJAZDÓW DO KOŃCA STYCZNIA 2023
_________________________________________________________
DZIAŁ PERSONALIZACJI KART:
🕐PUNKT MPK NARUTOWICZA (NARUTOWICZA 59):
WSZYSTKIE DNI ROBOCZE: 9:00-14:00
🕐 PUNKT UM RADOMSKO (TYSIĄCLECIA 5):
WE WTORKI: 9:00-17:00
W PIĄTKI: 9:00-15:00
POZOSTAŁE DNI ROBOCZE: 8:00-15:00
UCHWAŁA NR LIII/534/22 RADY MIEJSKIEJ W RADOMSKU:
UCHWAŁA NR XLV/282/2022 RADY GMINY RADOMSKO: